Thursday, February 12, 2009

Drozdovi samo pevaju naseg uzivanja radi...

"Muskarci...nisu mi postavljali zamke u vidu bezazlenih pitanja da bi se izmotavali sa mnom...Zene kao da su zivele u nekom maglovitom strahu od muskaraca i kao da su ih prihvatale teska srca. Ali, meni su se muskarci svidjali. Bilo je neceg u njima, bez obzira na to koliko psovali, pili, kockali se...ma koliko neprijatni umeli da budu, u njima je bilo neceg sto sam instinktivno volela...oni nisu bili...licemeri."

pronadjoh se pomalo u odlomku, mala velika Skaut je to bas lepo rekla... :)

6 comments:

Anonymous said...

Odlično je to ona rekla, a pronađoh se i ja. :D

Pozdrav

Mousehunter said...

:) procitah knjigu po preporuci i dopala mi se, a ovaj odlomak mi je bas zapao za oko. Drago mi je da se jos neko pronasao...
Dobrodosla, Charolija, pozdrav! :)

Zmajcek said...

Tipicno zenska knjiga.

A to sto si bila u Vs i nisi se najavila ce se naljutim. :)

Mousehunter said...

hehe, a meni je preporucilo par drugova...
Najavila bih se, al sve je nekako bilo na brzinu, tj. ja sam resila u poslednji cas, isli smo na utakmicu tu u Milenijum... :) sledeci put se javljam!;)

deda said...

Jes zenska prica, ali je superiska... Mozemo je i mi muski koristiti za zenski rod?

Mousehunter said...

naravno, deda, prica je univerzalna! :)