Wednesday, January 9, 2008

Stop epidemiji bedaka!

Ni sama ne znam koliko sam puta nekome uputila reci podrške, utehe, koliko sam puta pokušala nekoga da razvedrim, nasmejem, oraspoložim kada ga zadesi nešto loše ili neprijatno, ili kada prolazi kroz neki težak period. Nije mi teško, naprotiv. Najveća nagrada mi je da ugledam osmeh na licu te osobe! Nije mi teško da nekoga zagrlim kada znam da ga nešto stvarno muči, da ima neki problem, kada ga jednostavno stigne žuta minuta i skupe mu se sve neke sitnice koje je ignorisao neko vreme. Znam kako je kad je nekome teško, svako od nas ima neki loš dan ili period u životu.

Samo, iskreno, ljudi nešto previše kukumavče, žale se, i nesrećni su u poslednje vreme. Izgleda da je u trendu biti "u bedaku", bez obzira da li imaš neki poseban razlog za to. Pitam se da li to postaje neki način privlačenja pažnje, prosto eto, da nateraju ljude poput mene da ih teše, da im se nadju? I dokle tako?

Padaju u prazničnu depresiju. Pa dobro, i mene je pred kraj godine stiglo da par dana budem neraspoložena. I onda je prošlo tih par dana, i lepo se ja vratila na staro, nabacila osmeh na lice i sve je ok. Uf, kao da je sad trebalo da kukam na sva zvona i onda da me teše. Smučilo mi se sve to... Kao da mene sve ružno zaobilazi!

Imam i ja svojih bubica, ali eto, trudim se da ih ignorišem koliko god mogu. Ono što mogu da menjam - menjam, ono što nije u mojim rukama - kritikujem, ignorišem ili tolerišem i gotovo. Fokusiram se na druge lepe stvari oko mene, uživam u svemu u čemu mogu, koliko mi vreme i obaveze dopuštaju, pokušavam da ne prestajem da ugadjam sebi i da se osmehujem. Obaveze završavam u hodu!

Znam da neće ovo mnogo ljudi da pročita i nema veze. Samo želim da nagovorim ljude da malo pozitivnije gledaju na život i da malo više uživaju u njemu, jer nezaustavno teče i imamo ograničeno vreme. Mislim da nemamo puno vremena za bedačenje, jer onda skraćujemo onaj ostatak - za radovanje, napredovanje, ostvarivanje!

Rizikujem da neko pomisli zbog ovoga da sam bezosećajna, sebična, neozbiljna ili površna. Izvinjavam se ako ima takvih, nemam nameru nikoga da vredjam. Samo bih volela da vidim više osmeha na licima ljudi - na ulici, u autobusu, na fakultetu, kod kuće, to je sve!

Ajmo ljudi, glavu gore i u nove pobede!

15 comments:

deda said...

Cita Deda, cita...
,,
Ajmo ljudi, glavu gore i u nove pobede!,,
Kao da Dedu slusas, samo napred.
Optimizam , pre svega...
Sve najbolje ti zelim u NGodini, i jos puno lepih reci, osmeha i vedrih dana...

Mousehunter said...

Deda? Kakva cast!!!:)
Hvala na lepim recima i pohvali. I tebi zelim nasmejanu i uspesnu Novu godinu!
Optimizam pre svega, slazem se! Koliko samo pozitivan pogled na stvari moze da promeni sve, zar ne? Pozz!:)

deda said...

Pa i ja o tome stalno pricam i pisem...
Kad napisem ozbiljan tekst, ne povraca se samo meni :P

I meni je cast i zadovoljstvo da tebe citam, samo napred...

Marko Radojković said...

:D
potpuno tacno. svis amo kukaju. ukljucujuci i mene.

ali, mnogo je vise na blogu nego u stvarnosti, tako da, osmeh na lice:))))

G_N_E_F said...

Pozitivno razmisljanje i osmeh na licu svaki dan i ja sam zadovoljan:)
Umem i ja neki put da kenjkam al to brzo prodje a mnogo cesce ja bodrim druge i nije mi zao da bodrim moje najblize pogotovo...
A i kako ne bih imao osmeh na licu kad imam tebe kraj sebe;)

Mousehunter said...

@zlombulo: drago mi je sto cujem da si inace nasmejan, tako i treba!Kako su ti usi???:)))

@gnef: hehe, postoji razlika izmedju kenjkanja i kukanja, mada oba iritiraju...:) svako ima los trenutak ponekad, normalno, al bitan je stav!!!

Marko Radojković said...

jebote ove uši non stop rastu. strašno! bez prestanka

Anonymous said...

trebao mi je ovakav post danas. hvala ti :)

G_N_E_F said...

E ovo ti je milsim najposeceniji post ikada il je bar na najvise ljudi ostavilo utisak...ma niko nece da cita kako se ovaj ili onaj smorio a ljudi samo o tome pisu jer tako izbacuju to iz sebe...ovakav post svima treba da se podsetimo da je bilo koji dan bez osmeha za zaborav:)

G_N_E_F said...

Цмокић велики за тебе да ми се што пре опоравиш:)

G_N_E_F said...

http://www.glasaj.net/ pogledaj ovde za izbore pa resi kviz kakav si ti glasac:) meni rekli da sam promisljen i da cu pazljivo da izvagam situaciju zanimljivo je;)

Mousehunter said...

Hvala vam svima na komentarima, "uspeo" mi je post ovoga puta izgleda!:P Evo se lecim od gripa, pa prezivecu...:)

Anonymous said...

Bedak dodje i prodje,sutra je lepsi dan.

Legolas said...

bas kul pozitivno i to sve, ako mozes da biras da budes negativan i u pravu ili pozitivan i budala ipak je bolje biti pozitivan. Najgore probleme najbrze topi osmeh

sveko dobro, regs

Mousehunter said...

Samim tim sto si pozitivan znaci da nisi bas tolika budala. :) poz i tebi!:)