Wednesday, January 2, 2008

Prvi u Novoj


Kažu da ako ti godina dobro počne, da će cela da bude dobra.

E pa ne bih da se hvalim previše, al mi je stvarno sjajno počela! Ne pamtim da sam se ikada tako dobro provela na dočeku - za početak sam se super najela, pa dobila fenomenalne poklone, a onda je usledila žurka! Imala sam fenomenalno društvo - mog Darka naravno, fantastično sam izgledala - bar sam se tako osećala (pa nek kažu posle da sam narcis, šta ćeš kad jesam), prostor, piće, klopa, muzika - baš sve kao da sam ja organizovala. Fino, kulturno, lepo, mlado društvo, bez šabana, narodnjaka i bilo kakvih incidenata. Bez hladnoće i petardi. I što je najlepše od svega - celo zadovoljstvo za samo 200 dinara koliko smo nas dvoje platili garderobu.

Dobila sam karte na nekoj nagradnoj igri preko "24 sata". Zaslužuju javnu pohvalu i besplatnu reklamu zbog svega toga!!!:) Dobili smo čak i neke zviždaljke, idealne za budjenje ljudi ujutru...a može i za mitinge!;)

Srećna svima Nova godina, i želim vam da vam bude bolja od svih drugih dosad, ali ne i najbolja, da bih sledeće mogla da vam poželim isto!

5 comments:

G_N_E_F said...

24h rules;) stvarno smo se proveli nezaboravno nema sta da se kaze hvala im na svemu:) mada u dobrom drustvu mora da ti je lepo hehe al izgleda da smo mi retko zadovoljni sa NG zurkom dal jer redje idemo ne znam sve u svemu nama superiska;)cmok

Mousehunter said...

Ma bice i drugima lepo ove godine, al nama jos lepse!:) cmok!

Anonymous said...

Pored tebe nikad ne moze da mi bude lose;)
mrzi me da se logujem pa sam na nickname:P mwa

G_N_E_F said...

http://neodlucann.blogspot.com/2007/12/kako-je-ljubav-postala-slijepa.html

idi na ovaj blog i procitaj mnogo dobra stvar:)mwa

Mousehunter said...

ah da, super je ta pricica! citala sam je ja i ranije, al svaka cast ko ju je napisao!:) hvala na linku!!!:)