Thursday, August 7, 2008

Dodji k teti...:) ili tesko tebi kad udjes u dvadesete... :)

Sto kaze Zmajo leto je, vreme letovanja, prorade hormoni, razne letnje seme i ljubavne avanture su na delu. Plaza, more, golotinja... Naletis na lokalnog zenskarosa, dasa kakav se ne vidja cesto. Idealno. Malo je mladji, al Boze moj, nije strasno,punoletan je - da te ne jure tamo nekim internacionalnim poternicama za seksualno uznemiravanje maloletnika. :) (sta bre nije strasno, strasno je to sto moras da pitas momke za godine, al ne zato sto su stariji, nego zato sto su mladji...) I dalje je idealno (skoro). S obzirom na to da je zenskaros, ima i nesto iskustva - pa je dobar provod i zagarantovan. Idealno nema sta. Taman imas nekog lokalnog da ti pokaze, da ti pripomogne i da se provodite zajedno, a pritom taaako dobro izgleda. Idila je jos prisutna. A onda dodjes kuci, hormoni se malo stisaju (ili materinski instinkt, sta vec :)), tu se razmenjuju neke porukice - logicna posledica nakon lepo provedenih trenutaka, a onda shvatas da se lokalni zenskaros zaljubio. Tesko za poverovati, al to su te godine (to je valjda onaj deciji instinkt vezivanja za mamu...tetu... koja bre deca, to je iskusnije od mene, mada nema pojma o zivotu...). I tu iz idile prelazimo u dilemu. Da li se to igras sa lokalnim mladjanim zenskarosem, ili se on igra sa tobom? Svejedno. Dok je zabavno i niko ne strada (sem psihe, i natkasne, i vodokotlica i solje...masakr):) Deca se stalno igraju, vreme je i da se vaspitacica malo zabavi...

p.s. da ne zvuci ovako otkaceno, verovatno bih obrisala ovaj tekst. Mozda je bolje da ga zaboravite...:) kako cu tek da trabunjam kad udjem u tridesete?
Drz te se vi slike, slika mi je dobro ispala...:)

4 comments:

Anonymous said...

Sam ovo ja pisao pre par godina ili si ti pisala ? :P

Znas kako se kaze "mladje sladje" uvek i sad me privlaci ova recenica :)

Osecam da cu umreti ml;adu u dusi i lud u glavi,sem ako me ne ubiju kao ludog Milojka.

Mousehunter said...

Ovoga puta ipak ja, verovali ili ne... :) Eh, sve je to ludo i brzo...ludo i brzo...:)Sto sam cula skoro od jednog dekice - svi mi volimo piletinu...;)
vazno da ostanemo mladi u dusi sto ti kazes, a ludi u glavi, to je vec naucno dokazano!:)

deda said...

Lud i mlad, pa dokle moze???>>>>....

Anonymous said...

Хвала за занимљив блога