Saturday, August 2, 2008

Budva, Herceg Novi, na javi moji snovi... :)

Izvinjavam se onima koji su se možda zainteresovali, ali priču koju sam započela neću nastavljati, jer za mene nema poente pisati dalje. Što vredi pamtiti biće upamćeno sigurno, i to su te sitnice i te lepe stvari. Sad je vreme za stvaranje nekih novih lepih uspomena...

Najbolji način da okrenete novi list u životu je da pobegnete od svakodnevnice. Negde. Bilo gde. U mom slučaju u Prčanj. Ko bi rekao da ću se tako dobro provesti. More, sunce, plaža. Kupanje, sunčanje, odbojka, vaterpolo, remi, tablić, žurke u Oskaru, ribarsko veče, mušljarsko veče, Kotor, Herceg Novi, Tivat, Boban Rajović - lokalni baja godine (hahaha...), piletina, keramičari, šlager uz trubu, belgijska čokolada, shark's crew, baba Čvarak, jugo, punto, Kuševija prevoz, 17+, potera za Lastom, i tako dalje. Mica i ja, ubitačna kombinacija, hvala joj što me je trpela (al i ja sam nju :)) i izvinjavam se za sve što nije bilo u redu! :) Još jedno letovanje za pamćenje, nema šta!

7 comments:

Anonymous said...

Neka si nam se ti lepo odmarala.Steta sto sam ja omrzeo crnogorsko primorije jer bi smo se inace sreli jer imam neku stracaru u Stolivu a to je na pljunohvat od Prcnja :)

Mousehunter said...

Pa ako ti je verovati bas smo i bile u Stolivu, ali skoro u Prcnju, mozda par kuca od "granice" izmedju mesta. :) Ja prvo nisam htela da idem, ali sam se odusevila kako su Bokelji ekstra ljudi u odnosu na druge djetice koje sam imala prilike da upoznam... provela sam se tako da se vredi vratiti...:)

Anonymous said...

Da nisi slucajno bila u onoj jedinoj vili koja je sa leve strane magistrale kad ides prema Kotoru? Inace moja stracara je odmah do autokampa kad se ide prema Tivtu. Sto se domorodaca tice mogu ti reci da u Stolivu ih jako malo ima,koliko sam ja tamo boravio nekih 50% su bili vlasnici moji Vrscani a ostalo je bilo okolina Panceva a tek nekih 20% su Bokeljani.

Mousehunter said...

Ma mislim na lokalne Kotorane, Tivcane, Novljane i ostale... :) Nisam u toj vili, ovamo kad se prodje Markov rt kad se ide prema Tivtu pa jos malo. Tesko je objasniti, mnogo bas novih vila ima tamo. Ima neka napustena kuca do mora, pa prekoputa nje malo gore eto.:)

Marko Radojković said...

reče zmajček "sa leve strane magidsrale" HAHAHAAAAA super fora!

magistrala u stolivu! VRH :D

ja sam i dalje preko puta zaliva, u orahovcu...

Marko Radojković said...

magistrale, pardon...

Mousehunter said...

pa, svi taj jedan jedini glavni put zovu magistrala...:) blago tebi jos uvek na moru... eh...:)