Friday, October 10, 2008

Pricaj mi nesto...

U potpunosti sam ocarana tom bojom glasa. Ali skroz! Prosto me prodju zmarci kad ga cujem. Sta god da govori, cak i kad prica gluposti... I kako slatko kaze ono "a neee..."!

Volim kad se umiljava...poput nekog macora...(to mora da je od Oskara naucio). I kad mi prica neke lepe stvari samo da bih se ja osetila u centru paznje.

Volim kako ume da se presaltuje sa jednog naglaska na drugi, ali bez foliranja, nego onako do srzi. Totalno autenticno. Kao da postoje dve osobe u njemu...Dr Dzekil i Mr Hajd, samo sto nema ni jedna previse strasna u ovom slucaju.

Simpaticno mi je kad krene da se "promovise" tj. hvali, ili kad me zeza pa nabaci onaj osmeh krivice i gledajuci negde iza mene izgovori ono "Dobar dan" ili "Dobro vece"...

Sve u svemu, mnogo mi se svidja ta boja glasa...neporecivo!:)

6 comments:

Anonymous said...

Ljubav je na pocetku uvek najsladja jer je to ona slatka faza upoznavanja:)2665

Mousehunter said...

Ljubav je mozda malo teska rec, ali da uzivam, pa uzivam... ;) 7699

Marko Radojković said...

pretvorila si ovaj blog u sladunjavu jao-kako-sam-zaljubljena-iako-verovatno-nisam-samo-neću-da-priznam-i-hoću-da-mislim-da-jesam ispovest :):):)

ja koliko sam uspeo da sklopim kockice čini mi se da namerno srljaš u sve to...
no to je dobro, zar ne? zyto što to želiš a ne nešto drugo :-)

hahaha što volim kad mislim da sam u pravu, a nemam pojma.
:-P

Anonymous said...

Pa i ako srlja nek srlja jednom se zivi;)698

Mousehunter said...

Naravno, volim kad ljudi sve shvate iz prve... :))))
pametni ljudi nema sta... :P

a mozda i srljam, al sto kaze anonimni, jednom se zivi - ako je i iluzija, dobra je!:)

deda said...

...ko se to nama zaljubiska???
E bas lepo. Divno!
Super !
Uzivaj !!!