Monday, October 6, 2008

Jos jedan jesenji... (radni naslov "kuku meni":))

Opalilo me nesto u glavu, ne znam sta mi je, i to zestoko...:) Ma koji septembar, bio je bas hladan i kisovit i prilicno dosadan. Oktobar medjutim lepo poceo, obecavajuce... Narocito sto mi se bas nesto ne skida osmeh sa lica, cak me ni prehlada nije narocito smorila (zivele kapi za nos!!!)... A ja inace nesto ne volim bas mnogo jesen. A ne volim ni plave oci inace... ni macke...ni zimske sportove...al napravi se izuzetak ponekad, zar ne?

Malo sam zaboravila kako idu pravila igre, pa sam nenamerno potegla potez kojim se igra pocinje. I onda je igra pocela, i prvo sam pomislila ono "kuku meni, sta cu sad?!". Nije mi bilo druge nego da pratim struju, a onda mi se igra dopala (mozda i vise nego sto sam ocekivala). A sta dalje? Nemam pojma, videcemo (kuku meni, nemam pojma...:))!

Kazu da je muskarcima vazno ono sto vide, a da se zenama dopada ono sto cuju. Ima i neka izreka za tu pojavu, al ne znam bas kako ide pa da ne lupetam. Ali je ziva istina: mi ti padamo na lepe reci i veste komplimente ko kruske... Naravno ponavljam - veste - jer ne dolazi u obzir bilo kakvo preterivanje...

E da, i cim budem shvatila sta je ucinilo da naprasno postanem femme fatale u poslednje vreme, podelicu to sa vama. Al ni meni jos nije jasno... gde je bio kljuc?:)

Povrh svega sutra pocinju predavanja - najbolje drustvo ponovo na okupu pred novim izazovima!

Auuu, al mi udarilo u glavu... ko u stara srednjoskolska vremena... ;)

5 comments:

Anonymous said...

Rece ti meni da je vise njih u opciji;) a kakav je to potez kojim se igra pocinje nisam skontao?:)
Bila si ti femme fatal oduvek al ranije se nisu usudjivali da prilaze ;)

Anonymous said...

Ljubav je cudo kod kojeg pravila nema.

Mousehunter said...

@anonimni: radoznalost je dosla glave nekima, znas?:) sustinu ste skontali, detalji su malo skriveni u tekstu...:)

@zmajcek: nemam sta da dodam, u pravu si...:) nema pravila, samo leptirica...:)

Anonymous said...

A znas i da se kaze ko pita ne skita;) ma rasteracu ih ja sve:P 2665

Mousehunter said...

@anonimni: haha, s'a 'e bilo brate, koga ces bre ti da rasteras?:)))) imas srece pa mi je raspolozenje ultra-mega-super!:)