Friday, December 28, 2007

Hepi nam Nova godina!

Ide ljudi Nova godina, najčudnije doba godine. Nekako u isto vreme depresivno zbog svog tog pritiska oko slavlja, poklona, gužve i otimanja po prodavnicima i buticima, organizacije i sprovodjenja svega u delo, zbog nepostignutih ciljeva i neostvarenih želja.

Opet, ne može da se porekne da ipak ima neku svoju čar, sve te svetiljke po gradu, i taj neki praznični duh. Slanje i primanje novogodišnjih čestitki, uzbudjenje pri otvaranju poklona, noć za opuštanje i provod kada su ti svi u gradu prijatelji - i mladi i stari i poznati i nepoznati i domaći i stranci. Ukrašavanje kuće i kićenje jelke! Prvi doručak u novoj godini posle prolumpovane noći. Nove želje i novi ciljevi. Osmeh i pesma na licima oko tebe!

Srećna vam svima Nova godina, i ako ikako možete, budite nasmejani i nikako tužni, radujte se, čestitajte ljudima oko sebe, pa makar samo formalnosti radi - opet ćete se osetiti srećnije, istovremeno kao deo nečega i kao važna individua... I poželite želju u ponoć, makar bila neostvariva, poželite je, možda se ovoga puta i ostvari, nikad se ne zna, to je nekako čarobna noć!

5 comments:

G_N_E_F said...

Slucajno sam provalio da si stavila nov post jer sam i ja dodao nesto pa kad sam se pingovao na technoratiju vidim ja i ti si pisala:)

Ja volim ovo doba godine i docek NG jer sve krece iz pocetka i razmisljam koliko sam se promenio i sta sve jos treba da promenim na sebi da budem bolja osoba:)

Srecna NG svima uzivajte dok mozete;)

Mousehunter said...

Menjati lose i zadrzati dobro, tako bi nekako trebalo da bude zar ne?:) Uzgred, nista nisam shvatila kako si provalio post, al nebitno...:)

G_N_E_F said...

Ma ja da pogledam na sajtu tehnorati dal su mi updateovali sadrzaj sa sajta i vidim da si i ti sinoc napisala nesto:)

Mesta za napredak uvek postoji...radim na sebi svaki dan kako bi ispravio neke svoje mane i bio bolji covek, ali ne mogu reci da nisam zadovoljan i sadasnjim stanjem:) jedno ne zelim nikad da menjam - tebe;)

Mousehunter said...

<3<3<3 ni ja tebe!:)

G_N_E_F said...

Sad si vec na putu da dodjes kod mene pa samo da ti kazem da te obozavam i da zelim svaki docek nove god da provedem sa tobom:)cmokic