Sunday, January 20, 2008

Ispiti

Sutra počinje ispitni rok, za nas studente ekonomije u Beogradu. Upuštam se u njega sa optimizmom, kao i u prethodna dva koja sam iskusila. Trebalo bi da sve prodje kako treba - učilo se i uči se, a trud se u većini slučajeva isplati, moj je moto. A i dobro mi dodje malo da vidim ljude, zbog gripa sam bila "u karantinu" nedelju dana, kontakt sa spoljašnjim svetom na nivou minimalne potrebe...

Prvi ispit koji me sutra čeka - Ekonomsko matematički metodi i modeli. Možda zvuči komplikovano, al mislim da je od lakših, pa je savršen za "probijanje leda" na početku.

Imam jedan neobični običaj za ispite. Znam da su studenti uopšteno sujeverni kad su ispiti u pitanju. Pisali su u novinama, ima nas stvarno raznih. Ima čak ljudi koji nose istu čitavu odevnu kombinaciju, bez obzira na godišnje doba. Ili čekaju odredjeni autobus...
Ja imam čarape, sive, sa pink panterom. Nosila sam ih na prvi ispit i dobila 10. Posle toga sam ih nosila na svaki ispit, i dosad nisu zakazale...:) Svesna sam ja da cela priča nema baš nikakve veze sa čarapama, ali to je verovatno neki psihološki efekat, ako se ja osećam sigurnije, zašto da ne navučem baš te čarape?

Svim studentima želim puno sreće u januarsko-februarskom roku, onima koji još nisu stigli dotle, da uživaju dok još mogu u djačkom dobu, a onima koji su celu tu priču pregrmeli, da se malo prisete studentskih dana (naravno, onih lepih trenutaka) i da uživaju još jednom u duhu mladosti...

I moram samo da dodam ovo, stvarno nas ima raznih:

10 comments:

deda said...

Zelim ti svu srecu ...
Neka ti ispiti postanu rutina, a sto se carapa tice- pa mogla bi ponekad i da ih operes :P

Mousehunter said...

Hvala! Pa naravno da ih perem, deda, pa zasta me smatras? Samo bas zbog pranja ih ne nosim u drugim prilikama, treba da ostanu citave, ima jos rokova i rokova...:)

deda said...

:P - je trebalo da se pokaze kao smesni smajli, ali nije... Deda se naravno sali za carapice...
Samo ti uci, mozes da ides i bez njih...
Smatram te za dobru osobu i odlicnog studenta...

Mousehunter said...

Ma i ja se salim naravno, nisam te ozbiljno shvatila, opusteno, nisam neki baksuz!:)
:P jeste smesan smajli
:D je jos smesniji!

Marko Radojković said...

o bože kakav oglas!!!
ahahahaha
TO MENI TREBA!
ja UVEK "pogodim" pogrešno...

zato se na sreću retko oslanjam:D

Mousehunter said...

Sreca samo kad dobro naucis dobro dodje... Ne odgovaram za pouzdanost oglasa!:)

G_N_E_F said...

Ako dobro naucis i sreca ce da te prati;) oglas je legendaran hehe slatko sam se nasmejao:)

Mousehunter said...

Rekoh ti da je otkacen oglas!:)

Anonymous said...

e ja sam pregrmeo... i ne treba ti da mi kazes da se prisjetim, radim ja to i sam i precesto... i varam sebe tako sto se cesto pojavljujem u svom klubu studenata... nemres bilivit!

Mousehunter said...

hehe, svaka cast, to je duh! Moje postovanje! I dobrodoslica naravno!