Tuesday, December 11, 2007

Smorno istraživanje

Čeprkanje po netu može da rezultira neočekivanim ishodima. Šta sve znači reč smor:

Na Islandu i u Švedskoj: smor (čita se smjor) znači puter
U Norveškoj: loza jedne porodice plemenite krvi
U Indoneziji: kad je nešto "smor" onda je kuvano
Na Tajlandu: banja Smor Spa Village

SMOR Cases je skraćenica za Small Order Cases

SMOR je i neki program za tumačenje morfologije nemačkog jezika

U srpskom žargonu - dosada naravno...

Ako neko zna još neko značenje nek napiše...:)

5 comments:

G_N_E_F said...

Cuj na netu mozes da nadjes i kako se pravi atomska bomba:P al ako nadjem jos neku zanimljivost za smor postavicu ti na komentare;)

Mousehunter said...

Ma najbolje je da se smaras u Smor banji, rucas smor povrce sa prelivom od smora, druzis se sa nekim od Smorova...i tako uzivas...;)

G_N_E_F said...

Evo umesto da se radujem zbog kolokvijuma smor mi je nevidjeni zbog tekme...jbt ne znam jel mi gore sto nisam bio il kad sam video rez...

Marko Radojković said...

smor je i onaj sa mora.

znao sam za puter:D:D to sam često koristio:))

ostalo ne.

sviđa mi se istraživanje. produktivno je.

Mousehunter said...

@zvezdale> ma opusti se, bice jos tekmi...

@zlombulo> onaj s mora, tacno!:):) thanks!