Monday, December 3, 2007

Ružičasto-crni bilans

Mnogo lepih i mnogo ne tako lepih dogadjaja ovih dana... Česte promene raspoloženja... Ne valja to, ne valja, postajem emotivno nestabilna - malo mi treba da promenim raspoloženje za 180 stepeni. (neko je jednom rekao da se nešto promenilo za 360 stepeni, simpatično, zar to nije vraćanje na isto?)

Sa jedne strane tu je svakodnevno zezanje na faksu, kafica u kantini, tračarenje. Radna subota na faksu, gde nas je asistent ispalio, što uopšte nije loše jer sam provela super popodne sa sestrom u gradu: lepo vreme, dobro društvo, spermići koji te jure po Knez Mihajlovoj, šoping... Super odradjeni kolokvijumi. Smeh, Darkovi poljupci i zagrljaji, dobri filmovi, kolači, crtaći, špagete sa pečurkama... Sve sjajno, sve fenomenalno.

Sa druge strane tu je ta žena koja je uspela da mi u trenutku upropasti veče i izbaci me iz takta. Ma ko njoj bre daje pravo da zove na moj mobilni da bi se drala na nekog drugog? I posle će da me ljubi kad joj dodjem u kuću, e hoće vraga, e neće moći. Šta će njoj uopšte moj broj telefona? Zivkam li ja možda nju? (Izvinjavam se ako ovo nekoga pogadja, čisto je subjektivan stav).
Onda mama i sestra koje se stalno nešto svadjaju, i kad pokušam da ih smirim, ja ispadnem kriva - klasika. Ne znam zašto me to još uvek potresa, treba da se naviknem.
Onda ledja koja me danima bole, da ne mogu da se smejem, jer me probada. Proćiće, al ne doprinosi baš pozitivnom stavu.
I dotični incident koji mi je uterao strah u kosti da nemam želju da odem na fudbalsku utakmicu nikad više u životu.

E da, i fiktivni "ljubavnik" koji je pomislio da bi možda mogao da prestane da bude fiktivan i postane stvaran. E živote...optimista... Ovo ne mogu da svrstam ni u dobro ni u loše, možda u "objektivno simpatično, subjektivno problematično" kategoriju.

I eto... tako... znam da sam rekla da ću da pišem nešto lepo, a ne neko moje prosipanje baljezgarije. Jbg, kad imam despiraciju (to je moja izmišljena reč za suprotno od inspiracije, kao što je inflacija-deflacija ili tako nešto...)

6 comments:

G_N_E_F said...

Casu meda jos niko ne popi, dok je casom zuci ne zagorci, casa zuci iste casu meda, smijesane najlakse se piju:) a i kad dozivis i lose situacije vise ces ceniti kad ti se desava nesto lepo:) opusteno ako neces na tekmu razumem te poptuno, ja sam navikao al ako ti ne prija opusteno snacicu se ja...(pogledaj kako mi je za jedan dan skocio broj posetilaca hehe:P) e a tog ljubavnika cu da propustim kroz sake sunce li mu zarko;)

Mousehunter said...

Kad pre? Pa tek sto sam stisla publish! jel to gorski vijenac, cuveni?:) pravo da ti kazem, za tekmu, prilicno me je strah, ne znam... ljubavnik je najmanji problem, hehe...:)

G_N_E_F said...

Pa pazi fora je sto sam bas razmisljao kako dugo nisi nista kucala i ko reko mozda si sad ipak ti se dosta toga izdesavalo:) da gorski venac, ja sam ti obrazovan hooligan:P ako te je strah za tekmu i mama ce da te smara nije frka samo mi javi na vreme da se organizujem ako ne zelis...meni je najbitnije da si ti bezbedna i da ti bude lepo:) kao sto ce sutra kad izadjemo malo, ja sam na faxu do 8 da znas;)

Mousehunter said...

:-) ;-)

G_N_E_F said...

E da to je Djogani rekao da ce okrenuti kola za 360 stepeni i pravac kuci:P hehe

Anonymous said...

[B]NZBsRus.com[/B]
No More Crawling Downloads With NZB Downloads You Can Instantly Search Movies, Games, Music, Applications and Download Them @ Electric Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Newsgroup Search[/B][/URL]