Thursday, November 1, 2007

Muška posla...

U poslednje vreme se mnogo više družim sa momcima nego sa devojkama. Imam par dobrih drugarica i to mi je dovoljno, a ostatak društva je pretežno muškog pola. To ima svojih prednosti, manje je zlobnog ogovaranja, ne moram uvek da izgledam "ekskluzivno", jer neće biti Bog zna kolko primećeno niti prokomentarisano ako mi nešto "fali", a i manje je nekog rivaliteta šta znam. Mada primećujem da je malo i nezgodno.

Naravno, to da se nekom drugu svidjaš je uobičajena neugodnost muško-ženskijeh prijateljstava. To se valjda svakom od nas, pol nebitan, desilo. Naravno, bilo je i slučajeva da se nadjem u suprotnoj ulozi. Al to se dešava, tako da je bitno samo postaviti granice i pravilno proceniti koliko vremena treba da provodiš sa tom osobom.

Al ima još jedna stvar. Kad momci počnu da te tretiraju kao jednog od svojih ortaka, totalno se opuste, e to baš ume da bude smešno. Ma puste jezik, komentarišu druge devojke, psuju, izlažu neka svoja mačo mišljenja. Eto danas, moj drug Marko, demonstrirao nam je kako ume da stavi mobilni telefon na, hm, zakopčavanje od pantalona i da ga pomera, hm, bez pomeranja ostalih delova tela. Muška posla...;)

4 comments:

G_N_E_F said...

Poceinjes da mi licis na Vladicu:)

Mousehunter said...

Why?;) kiss!

Anonymous said...

LoL

sjecam se jednog popodnevna ja i moj proslavljeni bivsi momak sjedimo na kaucu i meni na stomaku lezi daljinski. kako mi pulsira aorta tako i daljinski poskakuje.
hop hop hop

onda je njemu bilo krivo sto ja radim nesto cudno pa stavio daljinski medju noge i pomijera ga. ja posmatram kao ajnstajn, pa gledam koljena, pa gledam stomak, a sve govorim po sto puta "ajd opet... ajd opet... ajd opet... ajd opet" :) jos jedno od chuda..

btw... zasto se ne glasa vise? htjela bih da me spase slucajni prolaznik...

Mousehunter said...

hehe, znaci muska posla definitivno, ma vole oni da su u centru paznje...:) Za anketu, steta sto nisi glasala dok je trajalo, ali eto, uracuacu ti glas u komentaru ankete, vazi? Pozzic!