Saturday, November 24, 2007

Stres 2

Hoću vraga da se opustim danas. Odložili nam kolokvijum za ponedeljak. I to zbog čega? Jer su budale zaboravile da ubace teorijska pitanja u bazu i naravno nesposobni su da to urade za manje od 2 sata.

Mislim da sam ja jedina koja se nije obradovala kada su nam ga odložili. Valjda zato što sam ga stvarno spremala. Da li sam zbog toga idiot? Pa nisam valjda... Mislim, drago je meni što će i ostali imati sad vremena da sve malo bolje spreme. Al za čije babe zdravlje sam se ja toliko forsirala ovih dana kad ništa nisam obavila, a da sam znala da će biti u ponedeljak, mogla bih da ga spremam uz mnogo manje pritiska. Budale!

E pa vala danas ću da odmaram i sutra ću lepo samo da ponovim na brzinu sve i toliko od mog učenja i cimanja. Tačka.

10 comments:

G_N_E_F said...

Stvarno su mentoli ne znam sta su cekali do sada...ako smo mi tako dobro organizovani kao sto tvrde kako li je tek kod drugih:P idemo mi da gledamo Zvezdu pusti knjigu;)

Mousehunter said...

e a kako ti se svidja novi dizajn?:) mislim stranice.:)

G_N_E_F said...

Svaka promena je dobra:) mada ovde i nije neki izbor al mi se svidja sto si malo zamenila sad ces da privuces nove citaoce hehe:)

Ipswich Town Supporters Club Serbia Branch said...

koristi u tekstovima nepovezane reči tipa "sise" "pičke" "kola" "tozla" "dupeta" "penis" "kornjača" "limunada" "lilihip" "galvanometar" i slično... tako ćeš privući raznu agru ovde:D:D:D
a tek onda ćeš da se smeješ načinu na koji su te neki paćenici pronašli...

Anonymous said...

inače ovo je bio zlombulo...

ako je gospodin gnefzcz07 zainteresovan da bude zvanični član, nek baci pogled na blog
http://itfcserbia.blogspot.com/
... ili štagod:D
poz!

zlombulo

G_N_E_F said...

Svidja mi se ideja samo ne znam koliko ljudi poznaju Ipswich jer nije dovoljno zastupljen u medijima...:) ali zelim srecan pocetak:)

Mousehunter said...

@gnefcz07: ma menjala sam da se meni svidi! :)mwa!

@zlombulo: pa sad, da li mi je stalo da osobe koje na guglu traze kljucne reci "picka" ili "penis" ili cak i "lilihip" nadju moj blog? Ne znam bas... :) I kakvo je to reklamiranje na mom blogu?:)

Anonymous said...

hahaha sutra je glasanje za studenta prodekana kod vas na faksu. moram d'idem da glasam:D:D
kakva glupost pobogu.

čujem imate neke zajebane kolokvijume a?

Mousehunter said...

ma malo su nas vise naplasili nego sto je bilo zajebano, al dobro vazno je da je proslo...
ma da, jurila me neka riba jedan dan da joj se potpisem za nekog kandidata, a ja pobogu nikad cula za coveka...:)

G_N_E_F said...

Nizda mentol potpisao...:P