Tuesday, October 30, 2007

Od utorka do utorka

Došla sam do zaključka da preterano bavljenje ekonomijom ubija kreativnost u meni. Pa sam rešila da današnji slobodan dan iskoristim da malo probudim tu uspavanu lepoticu. Uspela sam da završim ono što sam sebi obećala - razvila sam neke nove slike i promenila one izbledele slike sa letovanja, okačila još neke sličice, poruke, džiže - tako da sam provela deo dana seckajući, bojeći, lepeći i bilo mi je baš baš lepo... I baš sam zadovoljna rezultatom, izgleda kao da sam Bog zna šta promenila u sobi, a ne tek izbor sličica na tabli od plute...

Protekla je još jedna duga nedelja. Od prošlog utorka, raspoloženje mi se drastično popravlilo... Ne zato što se nešto posebno lepo desilo, sem što je danas konačno "svanulo". Mislim da je za moje neraspoloženje bio delimično zaslužan onaj bauk poznatiji pod pseudonimom PMS, a sa druge strane kiša. Sad više nemam razloga da budem neraspoložena...:)

Sa druge strane, od prošlog utorka praktično nisam stala. Rodjendan, utakmica, slava... Za ovu nedelju sam opet rasprodata. Pošto sam svima koji su me zvali prošle rasprodate nedelje obećala ovu. Ali ne žalim se, naprotiv. To je moje vidjenje zabavne nedelje. Svaki dan nešto novo. Dragi ljudi i smeh. Jedva čekam.

Kupila sam i nove čizme. Crne i jednostavne. Meni se baš svidjaju. Pravi izgovor da se kaže da koračam novim stopama. Novim putevima. Pa makar samo kao izgovor, i to me oraspoložuje (ne znam može li ovako da se kaže, al zna se na šta mislim). Volim nove stvari, ne volim monotoniju.

I za kraj, jedan fin citat koji sam danas čula od jednog mog druga (koji inače tvrdi da je zao):
"A positive attitude maz not solve all zour problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort."

Možda bi ovaj post mogao da se zove "Jedna stranica dnevnika". Al neće... u stvari neću. Nek se zove ovako.

7 comments:

G_N_E_F said...

Ma znam kako ti je taj pms i mene bas iritira...mislim kod drugih heheh:P rasprodata si za celu ned a koji sam ja dan dobio??!??

Mousehunter said...

pa eto obradovacu te, dobio si 2 dana. Verovatno petak, kao i subotu ili nedelju.:) Bananamen,jel?

G_N_E_F said...

pa u stvari bilo bi bolje da je 3, tacnije, petak kod tebe, nedelja kod mene a za moju mamu sam u subotu sa tobom u setnji:)

Mousehunter said...

ah, pa sredicemo taj fiktivni treci dan, nema problema.:)mwa!

G_N_E_F said...

A bananamena sam inace gledao kao mali stvaki dan tako da mi je prirastao srce:)

G_N_E_F said...

E i popravi pri kraju texta si stavila Z umesto Y na dva mesta kod citata:)

Marko Radojković said...

BANANAMEN!!!!!!
:DDDDDDD

malopre sam žvakao plastičnu ukrasnu bananu i napisao mail u kome sam se potpisao kao,
eric.