Thursday, September 20, 2007

Shiny happy people

Volim ovo septembarsko sunce. Volim ga, jer onako ulepsava ove poslednje "letnje" dane, jer prkosi kisi i vetru i oblacima. Ne dopusta jeseni da se tako lako dokopa trona, iako se svakim danom sve vise oseca da se blizi. Cak i kada je suncano, u hladovini i uvece je malo hladno... Kisa me obicno deprimira, kad se onako spusti na grad i pada po ceo dan, tada bih se najradije ususkala pod neko cebe i dremala. Volim to sunce, jer me ispunjava optimizmom!

Ma u stvari, kad razmislim bolje, ne treba meni suncan dan da bih bila srecna. Nekad su potrebne samo sitnice da mi osmeh ne silazi sa lica. Svi ti divni ljudi oko mene su ti koji me ispunjavaju optimizmom! Kad Mariji dodje da napravi onu njenu fenomenalnu gibanicu, kad odem kod Slobe i Maria na kafu pa im odnesem noblice, kad me Mica pozove telefonom i isprica mi sve sveze traceve i dogodovstine o ljudima koje znam i ne znam, kad banem kod Tijane nepozvana u goste pa naidjem bas kad spremaju neku klopu, kad setam zagrljena sa mojim Darkom gradom, kad mi prilepi jedan socan poljubac, kad igram sa mamom salsu po kuci, kad se sa Nit i Anicom smejem do besvesti, kad mi Stefan u autobusu prepricava sta ce da radi kad dodje kuci, kad Ivan ispoljava svoju inteligenciju na lucidan nacin, kad mi neko koga nisam dugo cula ni videla posalje poruku, kad... ma ko bi sve nabrojao, ali to su stvari koje mene cine srecnom!

Moze da sija sunce, pada kisa, sneg, da bude hladno ili toplo, bas me briga - dok imam kraj sebe nekog koga volim i ko voli mene, dok imam sve te divne prijatelje, meni je uvek lepo!!!:):):)

11 comments:

Marko Radojković said...

lepo, indeed.

Anonymous said...

Sitnice cine zivot ja ti to uvek kazem;)

Anonymous said...

Divan blog stvarno sam uzivao citajuci...samo...u prvi red stavljas provod sa nekim Slobom i Marijom a decka tek pri kraju...ne znam bas al nadam se da ti taj Darko nece to primetiti;)

Mousehunter said...

slusaj ti, anonimni, kao prvo nije lepo ne potpisivati se bez obzira sto ja znam ko si, a uostalom, redosled nema veze sa znacajem, nemoj da kvaris poentu!!!:):);P
p.s. u prvom redu je gibanica!;)*

Anonymous said...

Ne mogu da se potpisem jer samo imam opciju anoniman pa ako ti nesto znaci sto se zovem Nikola onda ok...za redosled nisam rekao da si tako namerno napisala vec da je verovatno bilo podsvesno...ja bih uvek na prvom mestu kao svoje najvece zadovoljstvo stavio svoju devojcicu a posle nje ide sve ostalo...ali ovo je tvoj blog i ti pises kako ti zelis a ako ne zelis da ti ljudi ostavljaju komentare tako i napisi...

Anonymous said...

E i imas pravo decko ti nije cak ni na kraju nego negde u sredini kao eto izmedju ostalog i on, kao veliko finale na kraju su stefan i ivan...sta reci procitaj jos jednom pa vidi i sama...

Mousehunter said...

Hej, pa cemu ljutnja??? Ovo nije nikakva lista prioriteta, moj Darko zna koliko ja njega obozavam iznad svega!!!:) p.s. imas opciju other, pa mozes da ukucas neki nick!;)

Marko Radojković said...

možda je zelena isuviše agresivna?
...mislim, boja.

Mousehunter said...

meni se zelena dopada, mislim boja...:) zasad.:)

Anonymous said...

ej ne ljutim se ja ni najmanje samo sam izneo svoje misljenje i branim ga...nisam ni rekao da je to lista prioriteta vec da mi je cudno da ti je prvo pala na pamet gibanica, pa zezanje sa dva ortaka, pa caskanje sa jos dve ortakinje pa onda tek setnja sa deckom i poljupci...e al ako se on ne buni, veruj mi ja jos manje...ma mrzi me da kucam nik nemam pametnija posla

Marko Radojković said...

dobro je da se dopada:D bitan je stav. da znaš šta voliš a šta ne... superiška