Thursday, September 27, 2007

Zelite autogram?

Zvali su me danas sa faksa. Dva puta. Prvi put da me obaveste da me je dekan pozvao na svecano otvaranje skolske godine za brucose, u ponedeljak. Hoce pred njima da mi uruce neku novcanu nagradu za jednog od najboljih studenata na fakultetu. Kul! Jos kaze meni taj covek koji je zvao: "Nemojte samo da stanete u neki cosak, mozda ce dekan traziti da izadjete pred studente, malo da im mahnete, da Vas vide..."

Hahaha, ja njima da mahnem, to ce mnogo da im znaci! Zamisljam sebe kako onako, kao neka poznata licnost na premijeri nekog najnovijeg multimilionskog filmskog dostignuca, masem uzbudjenim fanovima i fotoreporterima koji skljocaju okolo... Smesno! Umirem od smeha...

Secam se kad sam ja prosle godine isla na to svecano otvaranje. Sta je tu ko pricao, radio, e to se vec slabo secam... Podelili su nam neke casopise, raspored, knjizicu, pa sam ja to kao proucavala. Dekan je nesto govorio, student prodekan je nesto govorio, neka studentkinja sa cetvrte godine je nesto govorila... Sta je to nesto nemam pojma! Secam se samo da je bila guzva, da su svi bili zbunjeni i izgubljeni, i to bi bilo to. Hehe, i ja njima da mahnem...

Sat vremena nakon prvog poziva su me opet zvali. Opet doticni R.R. na vezi. Kaze: "Mi smo se vec culi, al imam jos nesto da Vam kazem. Dekan Vas je zamolio da sutra u 10 dodjete kod njega u kancelariju. (???) Mi smo razmatrali i pao je izbor na Vas da brucosima odrzite jedan mali govor dobrodoslice!" Au, blago meni, ispade da sam ja tamo neki znacajan faktor. Kaze mi jos: "Ne brinite, dodjite Vi i javite se njegovoj sekretarici, pa ce dekan da Vas primi. Brzo cete se vi to dogovoriti!" Vau, bas sam pocastvovana. Znam da se posle niko nece ni secati sta sam ja rekla, al nema veze.

Zamisljam sebe kao nekog vaznog funkcionera koji daje izjavu za javnost o najnovijem projektu privredne komore. Snimaju me sa raznih televizija, sve oci su uprte u mene. Sutradan se niko ne seca u sta mi to investiramo, al nema veze. Danas je to udarna vest! Smesno!

Kaze mi sestra da kad sledeci put svrati do Ekonomskog, onako bezveze, do wc-a na primer, ocekuje da ce naici na moju sliku okacenu na zid! Nista me ne bi cudilo! Ispade da sam ja celebrity!Hahaha...:)

5 comments:

Anonymous said...

Svaka cast:) zasluzila si svaku pohvalu, ponosim se tobom:)
Nikola

Mousehunter said...

fala lepo, fala, zelite autogram?;)

Anonymous said...

da da jel mogu da dobijem jedan u ponedeljak molim vas ja sam vas veliki fan, pratim celu vasu karijeru i cak skupljam slicice za album sa vasim likom:P Nikola

Anonymous said...

ee procitala sam ceo blog..sve postove...i mogu ti reci da sam prijatno iznenadjena...Stvarno zanimljivo pises...i jos si me i spomenula...hvalaaaa....Suuuper....Citam te i dalje...ljubs

Mousehunter said...

uvek nit, pa kako tebe da ne spomenem!:) hvala!kiss