Saturday, October 13, 2007

Beg iz Laze

"Lepa ljubav je kad vidis nekog, pa ne mozes da ga zaboravis, pa zelis da ga vidis i sutra, i opet i opet, to je prava ljubav. Ljubav nije eto sretnemo se negde u mraku, izljubimo se i uradimo ne znam sta i posle se vise ne poznajemo. To nije ljubav, to je trulez..." Upravo sam ovu izjavu cula na televiziji, od nekog dekice od 80 i kusur godina iz nekog sela u Vojvodini. Svaka mu cast, koliko god da zvuci stereotipno, mnogo mi se dopada kako je to rekao. Imala sam potrebu da ga citiram.

*Znas, moram uskoro da krenem na jedno mesto. Znas, tamo ima puno ljudi i svi nesto cekaju tu, e tu ce onda da dodje jedna carobna kocija, koja ide sama od sebe, ne vuku je konji ni nista. Onda cu ja sa svim tim ljudima da udjem u tu kociju, malo ce nam biti tesno, ali dobro, tako je to.
**Cekaj, hoces da kazes da ces da udjes u neku carobnu kociju sumnjivog porekla sa gomilom ljudi koje ne poznajes?
*Pa...
**Pre ces da se guras s nepoznatim ljudima, nego da setas jos sa mnom?!
*Pa moram.
**Ali to su nepoznati ljudi!
*Znam, ali mi imamo nesto zajednicko, cilj nam je da jednog dana dospemo na isto mesto.
**Mislis na Lesce?
*Hmm... Pa pre na Bezaniju, al tamo nema mesta. Mozda na Orlovacu.
**Nigde vise nema mesta.
*Ali nisam na to mislila, mislila sam da danas stignemo na isto mesto. Na to drugo mesto jednog dana, kad dodje vreme.
**Mislim da kocija broj 35 moze da te odvede na Lesce i pre vremena. Ali ja uvek sidjem par stanica ranije...
*Pametan potez, vrlo pametan...

Duva neki vetar napolju. Heh, zamisli da si ti vetar. Gde bi sve stigao, sta bi sve video, osetio, dodirnuo... A mozda ako si mnogo brz, ne uspes da primetis i osetis sve sto si hteo. A ako si mnogo spor, onda opet ne mozes svuda da stignes. Ako si vrlo jak, mozes da lomis grane, nanosis bol. Ako si jos jaci, mozes da cupas drvece iz korena i dizes krovove. Ako si slab, mozes da usrecis nekog kada je vreo dan. Mozes da budes hladan, pa da nateras neki zaljubljeni par da se pribiju jos blize jedno drugom. Mozes da budes topao, da nosis polen i sve one mirise biljaka, tako da neki uzivaju a neki dobiju polensku kijavicu. Velika je to moc...

Nisam prolupala, ne jos uvek...:)

8 comments:

Marko Radojković said...

dobro je ovo.
naročito dijalog.
u dijalogu naročito kočija 35.

sviđa mi se.

G_N_E_F said...

Ma ne...nisi prolupala:P ovo mi zvuci u zlombulom stilu:) al naslov najbolje oopisuje text svidja mi se:)

Mousehunter said...

@zlombulo: :) fala! dijalog se stvarno odigrao.:)

@gnefcz: mono ve, mono hace!:) za stil ne znam, tako mi je doslo da napisem!:)drago mi je da ti se svidja...:)

G_N_E_F said...

dijalog se stvarno odigrao?!? hehe do dzaja:P e ne znam sta ti je to mono ve i mojne bwe vise da me mucis il reci sta je or for ever hold your peace:P

Anonymous said...

procitala sam ove postove i mnogo mi se svidjaju...ne znam sta da ti kazem ..uglavnom sve pohvale...swaka cast...:D

Mousehunter said...

hvala nit, pa znas kako, ti si delimicno kriva za sve ovo, da nisam pocela da citam tvoj blog, verovatno ne bih sad pisala ni svoj...:)

Marko Radojković said...

pobeže li ti iz laze ili su te uhvatili i vratili nazad?

Mousehunter said...

ma scepali me opet, jedva sam se iskobeljala, kazem ja njima lepo da nisam ja za Lazu, a oni ce, ne, ne, ovde ti je super... morala sam opet da smugnem!;)