Wednesday, October 10, 2007

O kralju i promenama

Procitala sam jos jednu knjigu od Stivena Kinga. E kako taj covek pise, svaki put me odusevi! Sa jedne strane deluje kao da se uopste ne trudi, kao da pise onako kako mu upravo prolazi kroz glavu, ne ustrucava se da koristi psovke, sleng, ma totalno neuobicajen nacin izrazavanja. Sa druge strane, postize onaj savrseni efekat da nista od toga ne bude vulgarno, neukusno, nezanimljivo, uspeva da sve opise i objasni do najsitnijih detalja, mesta, izgled likova, njihove karaktere, misli, dogadjaje. Uspeva da od tebe nacini vise od obicnog citaoca. Ne citas knjigu kao sto bi gledao neki film na tu temu, ili kao sto bi citao neki sladunjavi zenski roman, ili neki klasik, ma cak ni krimic. U stanju je da te natera da se sazivis sa likovima, da razmisljas kao sto oni razmisljaju, da se radujes i patis zajedno sa njima, da se ljutis na njih. Ne ume to svako... Taj King je stvarno kralj!;)

...

Pocela su predavanja na faksu ove nedelje. Ponovo, sve ispocetka, mada ovoga puta nismo toliko nesvesni svega sto nam se desava. Ne mogu jos da se naviknem da pratim, predavanja u maju su bila tako davno, a ucila nisam od pocetka jula. Opada mi brzo koncentracija i pocinjem da se smaram. Trebace mi minimum nedelju-dve da se vratim u formu.
I drustvo se nesto skroz prekrojilo. Nije do nas, jednostavno je do drugih faktora. Neki nisu dali uslov, prestrukturisali su i grupe i smene... I na to se polako navikavam. Druzim se sad i sa nekima sa kojima nisam pre, manje s nekim drugima, vise sa trecima... Kao da je proslo sto godina otkad nisam bila na faksu. Pa prakticno i jeste tako...
Ali ne zalim se, nije lose, samo da se malo priviknem i bice zanimljivo ne sumnjam. Da budem iskrena prema sebi, uzelela sam se malo fakulteta, dosadi coveku i stalno dembelisanje... Mozda malo zvucim smoreno, al to je zbog ove kisurine, nije mi nista...

...

Skroz su mi se smrzli prsti od kuckanja. Mislila sam jos nesto da pisem, al necu sad. Kasnije, sutra, neki drugi dan... Idem sad da nabacim osmeh na lice i da se druzim sa ljudima...:)

1 comment:

Anonymous said...

Volim kad tako nabacis svoje misli bas uzivam da procitam:) cmok