Thursday, February 21, 2008

Čari Guglovanja


Evo na koje su ljudi sve ključne reči ljudi pronalazili moj blog na Googletu:

- ubedljivo najčešće (oko 30 puta): zimska idila
- moj favorit: blog pocinje sa mousehunter
- drugo mesto: "let me drink my coffee" "will get hurt"
- sreća i smeh: kako stalno biti srecan, od srca sam se nasmejala, sta pomaze za dobro raspolozenje, ispiti+smeh, osmeh za drage osobe, nesto lepo...
- pomoć oko čestitki: posvete za rodjendan, sta da napisem drugarici za rodjendan, napisi sadrzaj cestitke za prvi rodjendan, cestitke za rodjendan jako dragim osobama, rodjendan za moju drugaricu da se napise, posvete za cestitku, novogodisnje cestitke...
- naj naj: slike najlepsih momaka sveta, slike najlepsih devojaka na netu, slike najlepsih torti godine, price najlepsih momaka na forumu, 20 najlepsih momaka na svetu...
- i oni nepovezani: najezda skakavaca, fobija od buba, stres, cipele, gorski venac, slike bla bla bend, bele pahulje, smijesne slike, pesma lesce, autogram...

;-)

7 comments:

G_N_E_F said...

"Price" najlepsih momaka na forumu?:) hehe zaista su ukusi razliciti:)

Anonymous said...

Mene strah tog gugleta,svasta nesto se o meni tamo nadje :P

Mousehunter said...

@gnef: ma lud narod...:)
@zmajcek: pa kad te ima na sve strane...:)

deda said...

Bas su te po lepim stvarima nasli, kod mene je haos, zato i ne pisem o tome..
...najlepse babe :D

Mousehunter said...

E moj deda, sta da ti recem, takav ti nadimak...:)

Anonymous said...

Kazu da me ima kao korova :P

Mousehunter said...

hehe, ili ko zutih mrava...:)