Friday, February 8, 2008

Stranac u kočiji

Zašto me posmatraš tako? Prekini. Prekini kad ti kažem, počinjem da se osećam neprijatno. Ali Bože kako neobične oči imaš... Ne, ne, prekini, nemoj više, vučeš me da gledam i ja tebe, i onda ćeš da pomisliš nešto što ne želim da pomisliš. Lako je tebi, kuckaš nešto kao na tom telefonu, kuckaš već 10 minuta. I posmatraš me. A ja nemam izgovor, koliko god da gledam kroz prozor autobusa te iste ulice kojima se vozim skoro svaki dan, ne vredi, osećam da me gledaš. Smešno mi je! Ne, ne smeškam se tebi, smeškam se što mi je smešno da me tako posmatraš. Ok, sad se ti smeškaš meni. I šta ja treba da radim?
Neću da te gledam, gledaću ti u ruke, da, to je dobra ideja! Au, čoveče, al si ti neki nervozan tip, pogledaj samo kako si pojeo sve zanoktice. Zašto? Glupog li pitanja, pa prosto, imaš lošu naviku. Isto kao i ja. Istu lošu naviku. Ma pusti ruke, bolje da gledam kroz prozor...
Au, pa ti si baš rešio da me GLEDAŠ. Pa dobro, gledaj kad ti je volja. Ne, nisam to mislila. Prekini! Nemoj da me odmeravaš tako, od glave do pete. Šta radiš sad, skidaš me pogledom? Eto postajem nervozna i počinjem da se igram prstima. Aha, sad ti meni gledaš ruke... A nabio si tu kapu na glavu, samo ti se te neobične, vragolaste oči vide.
Pa dobro, postaje zabavno. Možemo ovako, pa ko prvi sidje.
Već silaziš? Sišao si. Dobro. Znala sam da ćeš da se okreneš! Da se nasmeješ i mahneš. Mahnuću i ja tebi, uz osmeh gratis. Zdravo stranče!

6 comments:

deda said...

Pokloniti osmeh je jako lepo.
Evo i ja se pridruzujem , i masem...
Super, a glava ne boli...
Sto li te je gledao???

Mousehunter said...

glava ne boli?:) p.s. imaj u vidu da je prica ovde malo nakarikirana, ima viska razmisljanja...:)

deda said...

A sto te je gledao? Da nije i to karikirano, karirano??? :D

Mousehunter said...

Mislis li da ja znam? Ma mora da sam mu mnogo zanimljiva bila...:) Radnja je stvarna, "analiza" je iskarikirana...:)

p.s. ma gledao me sto sam lepa!:)

G_N_E_F said...

Hehe dobro je nije moja devojcica za bacanje cim je odmeravaju tako;)
A to je onaj iz busa sto si mi procala;) uh nista sladje nego ocijukanje u busu:)

Mousehunter said...

hehe, ma super je to kad ti se ljudi smeskaju i smekaju te u busu.
Al ovaj je bio bas indiskretan...:)