Friday, February 15, 2008

Žene i cipele

Baš sam skoro vodila jedan razgovor na ovu temu, naime, zašto se žene za svaki svoj uspeh časte novim cipelama (odećom, frizurom, manikirom...ili nečim drugim u zavisnosti od ukusa i finansijskih mogućnosti), a bogami i tako isto se teše u slučaju neuspeha i problema. Lično više volim ovu prvu formu, nagradjivanje, bolje je nekako nego utešna varijanta.

Lično ne volim šoping nešto naročito, pogotovu kad su neke sezonske rasprodaje (mada tu dobre stvari za male pare mogu da se nadju), pa moraš da se guraš sa gomilom histeričnih žena, da čekaš na red za kabinu, za kasu, na prodavca... Ali taj osećaj kad sebi kupiš nešto novo retko šta može da zameni. Uostalom, ništa lepše za jedno žensko nego kad se oseća lepom! Jer kad si sebi lepa, bićeš i svima drugima, prosto je to nekad i stvar utiska, a ne samo ukusa i fizičke lepote... To je više stvar psihičke potrebe!

To je nekako isto kao kad muškarci onako bespotrebno kupuju neke nove džiže, neku tehniku - slušalice, zvučnike, miksete, heftalice sa rotirajućim svetlom... Ili kompjuterske igrice i igračke pod izgovorom "za decu su". Baš se pitam otkud meni onoliki automobilići, transformersi, roboti, aviončići, reli trke i slične igračke tamo u nekom budžaku. Nije da mi nisu bile zanimljive, al da se razumemo, to je kupljeno verovatno iz ličnog gušta... Razumete, to je isti taj poriv?

Nešto razmišljam, dala sam sve ispite sad, pa zaslužila sam, mogla bih da kupim nove cipele, zar ne?:)

9 comments:

deda said...

Naravno da treba da se castis, zasluzila si .
Sve cestitke, zelim ti da uvek vredno radis i da sve u roku das...
I lepo si rekla: svako je lep onoliko koliko se oseca lepim !!!

Mousehunter said...

Hvala Deda!:)

Anonymous said...

Cestitke na datim ispitima.Svakako da se trebas castiti,to je samo mala nadoknada za ulozeni trud.

Anonymous said...

wahaha...srecom pa ja nisam taj tip zena da sebe nagradjujem cipelama...ja bi sebe pocastila mozda nekim koncertom ili nezz ni ja cime...wahhah a dobro...wahah...gde ti to pade na pamet...:D
btw hvala na komentima na postu...ja ko sta radi samo nastavljam onu pricicu i tako...
hah cipelice..dobra ideja:D

Mousehunter said...

Pa dobro, cipele su samo primer (zato sto ja zelim nove cipele:)), u sustini, treba covek sebe da pocasti cime god voli kad je u prilici (a narocito kad zasluzi):)
kiss

Anonymous said...

meni se dopada slika

G_N_E_F said...

Hehe al si sredila blog superiska;) uh ja bih voleo neku heftalicu sa tockicicma:P

Mousehunter said...

Sredila? Pa samo sam dodala plejer i link za Blogisarije!:) nema nigde da se kupi, kupila bih ti ja vec odavno, neku sa tockicima i svetlima i ko zna jos cime!:)

G_N_E_F said...

jao e to ako nadjes bilo bi extra samo da sto slozeniji mehanizam:) evo i ja sam pustio nov post sad cu da pokusam i da dodam taj tvoj plejer;)