Saturday, February 9, 2008

Divac obara rekord;)

Uctiv - Prdne i kaze "pardon".
Cinik - Prdne i gleda te u oci.
Kavaljer - Pusti damu da prva prdne.
Gurman - Prdne iz sopstvenog zadovoljstva.
Osecajan - Prdne i kaze "oh".
Idealista - Prdne iz uverenja.
Veseljak - Prdne i kaže "ko prdi zlo ne misli".
Sentimentalan - Prdne i misli kako bi bilo lepo da nije prdnuo.
Seprtlja - Prducka po ceo dan.
Naivcina - Prdne i misli da cini veliko delo.
Lepo vaspitan - Pre nego sto prdne, moli za dozvolu.
Goropadnik - Prdne da se sve trese.
Realista - Smatra prdenje za normalnu pojavu.
Nestrpljiv - Jedva ceka da prdne.
Egoista - Prdi samo za sebe.
Pesimista - Jos nije ni prdnuo, a vec misli da se usrao.
Dvolican - Prdne i pita ko je prdnuo.
Diskretan - Prdne i kaze "neka ostane među nama".
Kolegijalan - Daje priliku da i drugi prdnu.
Neoprezan - Prdne i usere se u gace.
Snob - Prdi samo u dobrom drustvu.
Glumica - Prdne i ceka aplauz.
Sportista - Ako neko prdne jednom, on ce dva puta, da obori rekord.

Da li se pronalazite???:)

9 comments:

Anonymous said...

Glumac kazu da jesam,prdim i bez aplauza :)

G_N_E_F said...

Ja prdim iz licne potrebe hehe al ako biram od ponudjenih onda iz uverenja:)

Mousehunter said...

zmajcek, aplauz ne trazis jer nisi glumica, glumci to iskljucivo teatralno...:)

gnef, idealista si, nema sta.

Ja se pronalazim u vise od jednog opisa...:)

deda said...

Ja sam nestrpljivi glumacki saljivdjija... :P
Evo i Deda da se prikljuci:
http://www.dedabor.com/?p=238

Mousehunter said...

Opusteno deda, zezamo se...:)

deda said...

Zezamo se sa prdenjem, a to je najveci strah: treba da prdnes, a nesmes, jer mozes da se useres, ko grlica, recimo ... :D

Mousehunter said...

Ko ne riskira, ne profitira...:)
e taj strah vala nemam! A sta kazes na rostilj, zakon je!:)

deda said...

mmmmmmmmmmmm
ko Homer sam...
mmmmmmmmmmm

Anonymous said...

Ja sam definitivno kavaljer!

:D :D :D